Cumartesi

Bir Avuç Gözyaşı Dinle

ferdi tayfur bir avuç gözyaşı şarkısını hemen dinle

Aşkıma karşılık vermedin diye
Hayata dünyaya küstümmü sandın
Yeniden yarattım kırık kalbimi
Eridim tükendim bittimmi sandın
Aşkıma karşılık vermedin diye
Hayata dünyaya küstümmü sandım
Yeniden yarattım kırık kalbimi
Eridim tükendim bittimmi sandın
Bir avuç gözyaşı birtek zararım
Döktüğüm yaşlara hala yanarım
Bir avuç gözyaşı birtek zararım
Döktüğüm yaşlara hala yanarım
Şimdi eskisinden çok bahtiyarım
Aşkınla yıkılıp öldümmü sandın
Şimdi eskisinden çok bahtiyarım

Aşkınla yıkılıp öldümmü sandın
Bir ömür değmezmiş aşkla yanmaya
Kederle hüzünle dertle dolmaya
Yeniden başladım bak yaşamaya
Aşkınla sürünüp düştümmü sandın
Bir ömür değmezmiş sana yanmaya
Kederle hüzünle dertle dolmaya
Yeniden başladım bak yaşamaya
Aşkınla sürünüp düştümmü sandın
Bir avuç gözyaşı birtek zararım
Döktüğüm yaşlara hala yanarım
Bir avuç gözyaşı birtek zararım
Döktüğüm yaşlara hala yanarım
Şimdi eskisinden çok bahtiyarım
Aşkınla yıkılıp öldümmü sandın
Şimdi eskisinden çok bahtiyarım
Aşkınla yıkılıp öldümmü sandın
Aşkınla yıkılıp öldümmü sandın

0 yorum:

Yorum Gönder

Ferdi Tayfur Şarkılarına yorum yazmak için Anonim Seçeneğini Seçiniz..